• Erotik
  • Rastgele
  • Üye kayıtları durdurulmuştur. Lütfen daha sonra deneyiniz.

    En Son Eklenen Videolar Güncellendi

    Büyük Sır izle Sansürsüz
    • IMDb puanı: 7.0
    • Yapım yılı:
    • İzlenme:
    • Yorum: 40 yorum
    • Tarih:

    büyük sır İşini ve üniversite bursunu kaybeden Sara tesadüfen tanıştığı Alex isimli anlaşılması zor ve seçkin bir genç kadından hoşlanır. İki kadının da hayatında kurtulmak istedikleri birileri vardır. Alex cinayetleri değiş tokuş yapmaya karar verir. Alex, Sara’nın finansal sorunlar yaşamasına neden olan sınıf arkadaşını öldürecek, Sara ise bunun karşılığında Alex’in küstah ve kibirli üvey annesini öldürecektir. Ancak Alex kendi üstüne düşen görevi gerçekleştirip yaptığı iyiliğin karşılığını bekleyince, Sara saçma bir konuşmanın gerçeğe dönüşmüş olmasından dolayı dehşete kapılır. büyük sır filmini mutlaka izlemelisiniz. büyük sır izle

  • Oyuncular Amanda Crew, Brittany Snow, Shawn Ashmore, Adrianne Palicki, Madeline Zima
  • Yönetmen Jamie Babbit
  • Tür: Amerikan Erotik Filmler, En iyi Erotik Filmler
  • Ekleyen:
  • Etiket:
  • Yönetmen ve Oyuncular

    • Oyuncu Adrianne Palicki
    • Oyuncu Amanda Crew
    • Oyuncu Brittany Snow
    • Oyuncu Madeline Zima
    • Oyuncu Shawn Ashmore
    • Yönetmen Jamie Babbit

    Film Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşınız

    Spoiler Ekleyin

    40 yorum "Büyük Sır izle Sansürsüz"

    1. Küç 30 Ekim 2017 02:35

      OOOO mutlaka izleyin gençle elleriniz masanın üstünde olsun

    2. Karlıgaç 30 Ekim 2017 13:27

      piskolojik ağırlıklı cinsel içeriklerde tam tadından yenmiyor

    3. Aybike 31 Ekim 2017 14:31

      Bu erotik filmi izlemeden önce kapınızı kilitleyin. çünki çok zor zabdetmesi insan kendini tutamıyor

    4. Yatgak 1 Kasım 2017 17:31

      Bu erotik filmi izlemeden önce kapınızı kilitleyin. çünki çok zor zabdetmesi insan kendini tutamıyor

    5. Uragan 2 Kasım 2017 19:15

      Böyle bi film yok daha önce neden izlemedim

    6. Kasırga 3 Kasım 2017 21:35

      İnsanı bayıyor yaa

    7. İlbasmış 4 Kasım 2017 20:34

      Böyle bi film yok daha önce neden izlemedim

    8. Çuka 5 Kasım 2017 18:47

      izlerken zevk aldığım güzel bir erotik film oldu

    9. Abar 6 Kasım 2017 23:50

      Kalitei erotik filmleri bir araya topladığınız için site editörüne teşekkür ediyorum hepsi birbirinden güzeller

    10. BAŞAK ARMAĞAN 8 Kasım 2017 01:01

      Admin teşekkürler filmler on numara olmuş daha fazla istiyoruz

    11. Karatoğma 9 Kasım 2017 01:47

      erotik sahneler anlatılmaz izlenir spoiler vermicem dalın hemen

    12. Çıtsu 9 Kasım 2017 23:25

      Kalitei erotik filmleri bir araya topladığınız için site editörüne teşekkür ediyorum hepsi birbirinden güzeller

    13. Inançuçur 11 Kasım 2017 00:42

      Kalbim duracak mk bune biçim filmdir

    14. Almılalık 11 Kasım 2017 23:07

      altyazıları olduğu gibi yazan arkadaş seni tebrik ediyorum

    15. Abluç 12 Kasım 2017 22:11

      Eller masanın üstündemi ? uslu durun

    16. Arzı 13 Kasım 2017 23:32

      erotik filmleriniz harika çok beğendim

    17. Ketkaratudun 14 Kasım 2017 23:54

      film için teşekkürler

    18. Çubaldur 15 Kasım 2017 21:40

      Kalitei erotik filmleri bir araya topladığınız için site editörüne teşekkür ediyorum hepsi birbirinden güzeller

    19. DOĞUKAN ÇEVİK 16 Kasım 2017 21:30

      baba nerden buluyorsunuz böyle süper filmleri

    20. Çapar 17 Kasım 2017 21:40

      izlerken zevk aldığım güzel bir erotik film oldu

    21. Çarun 18 Kasım 2017 21:38

      altyazıları olduğu gibi yazan arkadaş seni tebrik ediyorum

    22. Sılang 19 Kasım 2017 18:12

      erotik sahneler anlatılmaz izlenir spoiler vermicem dalın hemen

    23. Gökalp 20 Kasım 2017 19:20

      Eller masanın üstündemi ? uslu durun

    24. Karaça 21 Kasım 2017 23:49

      Admin teşekkürler filmler on numara olmuş daha fazla istiyoruz

    25. Yülek 24 Kasım 2017 00:39

      Kalbim duracak mk bune biçim filmdir

    26. HULUSİ BÜYÜKBAYRAM 24 Kasım 2017 23:33

      altyazıları olduğu gibi yazan arkadaş seni tebrik ediyorum

    27. Odmuş 25 Kasım 2017 22:38

      İnsanı bayıyor yaa

    28. ARDA KATILMIŞ 26 Kasım 2017 21:48

      Kalbim duracak mk bune biçim filmdir

    29. Yezirtulga 27 Kasım 2017 21:50

      Kızın fizik süper tamda yaşında ahh ben olacaktım

    30. Teküder 29 Kasım 2017 03:02

      izlerken zevk aldığım güzel bir erotik film oldu

    31. Saruyatı 1 Aralık 2017 00:25

      Sahneler çok ilgi çekici güzel pozisyonlar vermişler ben beğendim

    32. DERYA AÇIKGÖZ 1 Aralık 2017 23:01

      teşekkürler hiç böyle erotik film izlememiştim

    33. Ilgın 2 Aralık 2017 21:21

      erotik filmleriniz harika çok beğendim

    34. Umur 3 Aralık 2017 18:15

      baba nerden buluyorsunuz böyle süper filmleri

    35. Atıla 4 Aralık 2017 19:36

      ben beğenmedim beğenenler erotik sahneler için bakmış olsa gerek

    36. Bornak 5 Aralık 2017 18:05

      baba nerden buluyorsunuz böyle süper filmleri

    37. Turançı 6 Aralık 2017 19:09

      ben beğenmedim beğenenler erotik sahneler için bakmış olsa gerek

    38. Tayun 7 Aralık 2017 20:17

      erotik sahneler anlatılmaz izlenir spoiler vermicem dalın hemen

    39. Selçen 8 Aralık 2017 16:50

      altyazıları olduğu gibi yazan arkadaş seni tebrik ediyorum

    40. Olca 9 Aralık 2017 16:03

      altyazıları olduğu gibi yazan arkadaş seni tebrik ediyorum

    Büyük Sır izle Sansürsüz